tirsdag 1. mars 2011

Lykke KAN kjøpes for penger. Faktisk!

I dag har jeg ikke hatt så mye jobb, så jeg har brukt utallige timer på å surfe. På nett (selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det var på Bali jeg surfet...). Jeg har surfet på lavkarboblogger, facebook, aviser, netshops og sist men ikke minst: Finn.no. Der kom jeg over en DEN fine stolen som jeg var overbevist om at jeg var for sent ute til å få tak i, selvfølgelig som en alltid er. Alikevel sendte jeg både en mail og en sms til personen som hadde lagt ut annonsen. Og GJETT OM JEG IKKE FIKK DEN??!?!?! Jeg som var overbevist over at en brukthandler igjen hadde fått kloa i noe jeg så gjerne hadde lyst på, for så å selge det dyrere med god fortjeneste. Ånei du! Ikke denne gangen! Jeg fikk altså kjøpt denne nydelige, håndbroderte stolen med tilhørende fotskammel til den nette sum av 350 kr. Oh joy! 

Dette bildet er tatt fra Finn-annonsen



Noe lykke kan man faktisk kjøpe for penger altså :) 



3 kommentarer:

  1. Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt altså!! Herlighet, for et kupp!!! Grattis, snuppsi!! :)

    SvarSlett
  2. Ja, er ikke den fin!? Jeg er bare så heldig og lykkelig over kjøpet mitt :D

    SvarSlett
  3. Fiiiiiiiiin!!! Den skall jag sitta i när jag kommer!;)

    SvarSlett