mandag 28. februar 2011

VM-gull feires med ny lavkarbo-konfekt

Det er ikke bare disse gutta som feiret VM-gull med å gi bort Kollenbrølet-pølser:


Siden jeg ikke kan spise disse pølsene pga høyt kab-innhold, fant jeg en annen måte å feire på. For når Marit Bjørgen tar sitt 3. VM-gull! Ja, da må det feires :)
Så jeg lagde litt ny lavkarbo-konfekt:
Jeg må ærlig si at bildet ikke er helt rettferdig... De både SER og SMAKER godt. 
For de som liker kokkos da:

50 gram mørk sukkerfri sjokolade fra Cavalier
4 ss fløte
5-10 dråper flytende Natreen.

Siden jeg er så lat og ikke gidder smelte det i vannbad, så mikret jeg det 30-45 sekunder i mikroen. Dette ble da veldig flytende, men tykner og stivner når det settes kjølig. 
Så landet jeg inn 40 g hakkede valnøtter og 20 gr kokkosmasse.
Fordelt i 20 små former blir det ca 0,5 karb pr konfektbit. Det er lovlig kos det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar