søndag 27. mars 2011

Markedsfunn og avsluttet strikkeprosjekt

På lørdag dro jeg og Sara på lørdagsmarkedet under Vaterlandsbrua på Grønland. Der var vi vitner til både krangler og kjøpskupp. Bl.a. mitt kjøpskupp :) Se hva jeg fant:
Margarinkasse fra margarinfabrikk på gamle Skøyen :) Denne betalte jeg 200 kr for. 
Gleder meg allerede til markedet neste lørdag. Da skal jeg på jakt igjen!  

Også har jeg strikket ferdig denne genseren med tilhørende lue i str 12/18 mnd.
Oppskriften er hentet fra drops. 


                                                                              



Så nå lurer jeg på hva jeg skal bruke restegarnet på, og hva jeg skal gå løs på å strikke neste...

Fortsatt god helg, alle sammen!

1 kommentar:

  1. Jeg må si du henger i med strikking!! Kjempefint! Og jeg skulle gjerne hatt et par sånne margarinkasser selv! De er så innmari stilige, og ikke minst, praktiske! :) Me like!

    klem, camilla

    SvarSlett