fredag 4. mars 2011

Iherb shopping tips!

Det sier seg selv at mye kan handles på nett for en billigere penge enn i butikk her i Norge. Og det er mye å spare om man handler de riktige varene på nett. Jeg kom over Iherb.com og er blitt helt frelst. Jeg handler der nesten hver uke og jeg gleder meg til pakkene kommer frem (jeg elsker jo å få pakker!), og det meste er varer jeg forbruker fordi jeg går på lavkarbo.


Jeg har laget en kort liste på ting jeg har handlet og ting jeg kan tipse dere om å handle der. 
Hvis du går på lavkarbo, pass på å sjekke innholdet i varene nøye. Jeg har nemlig blingset på  kokkosmel der før, da det ikke er oppgitt carbinnhold pr 100 gram, men pr 24 gram. Bummer! Jeg bare nevner det.

Dette handler jeg:
"Sukrin"/
Erytrithol

mandelmel
Xanthan gum
Coconut oil liten
coconut oil stor 
Steviadråper vanilla cream
Steviadråper English toffe

Steviadråper Hasselnøtt
Steviadråper Grape 
Steviadråper Berry
Steviadråper Orange
Stevia pulver
Atkinsbar Caramel nut chew
Nutrition Cookie dough bar

Forskjellig Yogi te
Celestial te
Neste gang skal jeg bestille denne ferdigkiten til å lage hjemmelaget sjokolade :)
Det er det jeg kommer på i dette øyeblikket.



Bruk gjerne min kupongkode: TOZ254 slik at du får 5$ avslag.


Pass på å ikke handle for mer enn 200 kr totalt (ikke inklusive portoen). Da slipper du fortolling som kan bli dyrt.  
Beste portoen (kun 4$) oppnår du når varene dine veier under 1361 gram. Det er lett å holde oversikt over i "handlevogna" di.


Lykke til med shoppingen og fortell meg gjerne hva du endte med å kjøpe :D




DAGENS KUPP: Groupon har kupong på Supernature idag! Betal 240 kr og handle varer for 600 kr! Bruk denne linken.

3 kommentarer:

  1. Hallåen! Jeg har bare gitt meg selv kjøpeforbud når det gjelder interiørting. Og helst klær og sko også. Men mat er jo nødvendig for at helten skal duge. Men jeg har ikke satt meg nok inn i lavkarbodietten ennå.. Tror jeg må ta meg tid en dag og finne ut om det er noe jeg kan prøve å satse på. For det er vel sånn at en får økt energi, sant?

    Klem, cj

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg har bare smakt en type Stevia og den smakte veldig anis. Jeg ser du har kjøpt flere forskjellige. Er det sånn at de smaker hasselnøtt, appelsin, drue etc? Kan man bruke dråper i bakverk feks?

    Mvh Jeanette ;)

    SvarSlett
  3. Jeg har hørt at noen har smakt stevia som har anissmak, men det har jeg ikke vært borti. Disse dråpene bruker jeg i bakverk, ja og er veldig fornøyd med det. Du kan også bruke det i eggemelk, fløte (feks sjokoladesmak), vann etc. :)

    SvarSlett