fredag 1. april 2011

Har sunget seg hes for Vålerenga (og spist på Burger King)

Oh joy! 
Kvelden kort oppsummert: 
Burger King + første hjemmematch =
glad, hes og 3 poeng i lomma!
PLANEN ER KLAR!

GULL!
Årets første hjemmekamp er vel overstått og vi har 3 nye poeng i lomma. Noe som resulterer i at vi i skrivende stund ligger på topp. Oh yeah! Det kler oss :)
Etter mye om og men, fikk jeg overtalt min mann til å bli med på kamp i dag. Han er desverre ikke så begeistret for fotball, den karen, og jeg turte ikke tøye grensene, men jeg er overbevist om at han klappet til kamprop ihvertfall en gang... Det er vel en start? Så får jeg se hvor mye og lenge jeg må smøre han for at han skal bli med på neste hjemmekamp, som han allerede har uttalt at han IKKE skal være med på. Vi får se på det...

I tradisjonens tro så stikker vi alltid innom Burger King før kampen og kjøper take away som vi spiser inne på stadioen. Og denne tradisjonen har vi brutt en gang. Vi tapte og fikk tilsnakk av de som stod foran oss den gangen. Siden har vi ikke turt å droppe Burger Kingen før kamp ;) 

Altså, Burger King + lavkarbo = hodebry. Men jeg fant en løsning. Jeg bestilte dobbel cheese bacon burger med ekstra salat. Fjernet burgerbrødene:

Også la jeg til mine medbrakte solsikkebrødskiver:
Ser ok ut dette, eller? Smakte ihvertfall godt og tradisjonen kan opprettholdes :)

God Helg! 



1 kommentar: