fredag 22. april 2011

Påskeeggsnop #1: "After Eight"

Jeg tenkte at dette måtte være SUPER enkelt å lage, og det var det jammen meg! 
Du trenger: 
2 Cavalier sjokoladplater
5-10 Myntedråper
100 gram sukrinmelis
1 eggehvite

Smelt 1 plate sjokolade i vannbad eller mikroen. Dekk en brødform med aluminiumsfolie og hell sjokolade slik at det dekker bunnen. Sett i kjøleskapet. 
Bland melis, myntedråper (du må nesten smake deg frem) og eggehvite sammen. Blir den for tynn, bland i mer melis :) Hell over den stivnede sjokoladen. Sett i kjøleskapet 15 min. 
Smelt den andre sjokoladeplaten. La det avkjøle seg litt før du heller det over myntekremen. 
Avkjøl og kutt/brekk i biter :) 


mmmmmmm!

2 kommentarer:

  1. Kristina Consuelo25. april 2011 kl. 22:17

    Det så veldig godt ut Lina!:)

    SvarSlett
  2. Hei Kristinamor!
    Ja, de er faktisk kjempegode :) Joakim synes at disse var det beste jeg hadde laget hittil. Jeg stoler på han ;) Håper alt står bra til med seg, søting. Hyggelig at du kommenterer :D
    klem

    SvarSlett