fredag 29. april 2011

ny pakker fra Iherb - 6 totalt :)

I dag fikk hentet mannen de nye pakkene fra Iherb. Hentelappene har samlet seg opp de tre siste dagen og jeg har gledet meg til endel å få pakkene i hus. For alle vet jo at jeg elsker å få pakker! 
Her er innholdet:




Eco sminkekoster - gleder meg til å prøve disse!
Atkins Caramel Chocolate Nut Roll sjokoladebar. mmmm!
Stevia Berry - passer fint i vann eller farris :)
Glutenmel - noen erstatninger må man jo bare ha!
Spisskummen krydder i STOR pose (til tacokrydderier blant annet)
Hele svart pepper  - det går litt av det her i heimen. 
Peanut Caramel Nougat sjokoladebar - mmmm!
Carbrite Chocolate covered Banana Nut sjokoladebar - anbefales ikke...
Bakekakao med "0 karbs"!
Aktins Caramel Nut Chew sjokoladebar - en av mine favoritter


Håper du fikk noen tips/idéer for hva du skal handle neste gang! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar