mandag 21. februar 2011

Avansert facebook?

Jeg klarte ikke å holde meg unna! Jeg har lest masse blogger de siste dagene og hadde lyst til å lage min egen. Det blir ikke det samme å legge ut bilder av det du har laget på facebook siden din... Det er ikke arenaen for eksponering av kreativitet. Er blogging riktig media for meg? 


Jeg husker da facebook var relativt nytt. Jeg forstod ikke hvorfor man ville ha en "ny type MySpace". Min My Space side var jo ikke den mest besøkte, hverken av meg selv eller andre. Det hele endret seg da jeg var ute å reiste et par måneder i 2006/2007 (tror jeg?). Vi møtte andre reisende som spurte om vi hadde facebook og om vi skulle legge til hverandre for å holde kontakten videre. Jeg hadde på det tidspunktet ikke noen facebookprofil, men oppdaget straks lukrativiteten i dette nye fenomenet! Jeg måtte gi etter og dermed ble Facebookprofilen min opprettet på Bali for mange år siden.


Og nå dette bloggeriet... En avansert form for facebook. I'm inn, men for hvor lenge?




Dette første blogginnlegget blir skrevet fra kjøkkenbordet her jeg nyter de vakre blomstene jeg fikk av kjæresten for en uke siden. 

2 kommentarer:

  1. Bra insj Lina;) No e æ spent på om du følge opp!;)

    SvarSlett
  2. Fin blogg. Formatet er perfekt på min nye iPad:) Hils J!


    Viggo

    SvarSlett