søndag 27. februar 2011

Apple tv, lavkarb-taco og litt strikkings

Joakim har endelig fått til en amerikansk IP-adresse, noe som gjør at vi har tilgang til utallige filmer på vår Apple tv :D Ikveld blir det film! 


Siden det var søndag og vi ikke hadde planlagt noe middag, så måtte rett og slett bruke det vi hadde tilgjengelig i kjøleskapet. En pakke kjøttdeig og litt grønnsaker = taco. 
Siden tacokrydder som man kjøper på butikken inneholder endel karb, så lager jeg mitt eget: 


oppskrift på krydderblandingen:
1/2 ts salt
2ss cummin
1/2 ts koriander
1/2 ts chilli
1/2 ts hvitløk
1 ss paprika 

Hvor mye av tacokrydderet en velger å bruke, må man bare smake seg frem til :) 

Siden jeg ikke kan spise hverken tortillalefser eller tacoskjell, så lager jeg ostecrisps og har over: 
1 min i mikroen gjør susen: 

Ostecrispen bruker jeg også som snack innimellom hvir jeg blir fysen på noe. 

Idag har jeg sett på VM og strikket. Så jeg er ferdig med settet: 

Deilig å endelig være ferdig. Nå kan jeg straks sette igang med noe nytt! 
Oppskriften på settet finner dere her

1 kommentar:

  1. Du ligger jammen ikke på latsida, Lina!! Jeg bøyer meg i støvet for alt du klarer å gjennomføre!! Strikkesettet ble kjempefint!! :)

    klem, c

    SvarSlett