mandag 24. oktober 2011

Ventetid = produktiv tid

Det er lenge til 5. mars. Men jeg produserer masse mens jeg venter! Den lille tulla skal ikke mangle noen strikkede plagg i allefall.




Dette settet er hentet fra Pickles - "liten finkjole" og er bare helt nydelig! Jeg strikket det i str nyfødt og 3-6 mnd. Og siden fine frøken Kathy har lært meg å hekle blomster, så passet det fint å ha de første små hekleblomstene på disse settene. Synes dere ikke? 


I den lykkelige ventetiden har jeg også strikket dette: 


     
                                    
Det blå silkebåndet kom på før jeg visste at det var en jente i magen, så det må byttes ut. 
Buksene og luen er strikket etter oppskrift fra Nøstebarn.


Nå fortsetter jeg på Bestemorteppet jeg startet med for lenge siden... spørsmålet er hvor stort det skal bli. Eller ærligere sagt: hvor mange ruter jeg orker hekle! Jeg har litt over 4 mnd igjen...


Stay tuned ;) 

4 kommentarer:

  1. Så hyggelig, Lina - ventetid er en fin tid. Forventning... Det er bra. En tid for glede og omtanke for den som skal komme.

    Jeg kjenner også at jeg gleder meg. Jeg gleder meg til å bli kjent med den lille jenta du har i magen. Hun gleder seg sikkert også til å komme ut i verden, til å få på seg de fine strikkeplaggene - og til å kose seg sammen med mamma og pappa...

    SvarSlett
  2. Jente! Så stas! Skal sei du produserar :) og så så fine ting! Anne Britt :)

    SvarSlett
  3. ååå så koselig at du skal ha baby! Gratulerer så mye!Du kommer til å få verdens vakreste jente, det er jeg helt sikker på!

    SvarSlett
  4. Det er ikke akkurat vanskelig å lære deg no nytt innen håndarbeidsverden. Blir gøy å se alt det hjemmelaga på lille jenta!!

    -Kat

    SvarSlett